Bestellen, betalen en overige informatie webwinkel

Uitzondering herroepingsrecht

Bij het doen van een bestelling met digitale online-inhoud word je in het bestelproces erop gewezen dat je door het bestellen akkoord gaat met levering (je krijgt een e-mail met instructies voor toegang tot het product of de dienst). Verder erken je dat je je recht om de overeenkomst te herroepen verliest zodra je toegang tot de digitale inhoud of dienstverlening hebt gekregen. Indien je toch gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, vul dan het formulier voor herroeping in en stuur deze naar klantenservice@smcp.nl.

Betaalmethoden

Onze diensten en producten zoals beschikbaar gesteld in onze webwinkel kun je betalen via iDeal of Bancontact (België). Wanneer je een bestelling plaatst word je automatisch verwezen naar de betaalpagina alwaar je kunt afrekenen. Wanneer je niet in de gelegenheid bent gebruik te maken van iDeal of Bancontact, maar wel een bestelling wilt plaatsen, stuur ons dan een e-mail naar klantenservice@smcp.nl met je naam- en adresgegevens en welk product of welke dienst je graag wilt afnemen. Wij zorgen dan ervoor dat je per bankoverschrijving alsnog de bestelling kunt plaatsen.

Klantverhalen

Al onze klantverhalen zijn echt en vrijblijvend geplaatst op onze website. Dat wil zeggen dat deze verhalen afkomstig zijn van klanten die gebruik hebben gemaakt van onze digitale dienstverlening en/of onze digitale producten hebben afgenomen. Wij benaderen onze klanten persoonlijk om een niet-betaald klantverhaal te schrijven. Vooraf sturen wij de betreffende klant een korte richtlijn voor het schrijven van een klantverhaal. De klantverhalen zijn geschreven door netwerkrelaties, patiënten die bij ons in behandeling zijn/waren en netwerkrelaties. Nadat wij het klantverhaal van onze klant hebben ontvangen, wordt deze binnen een termijn van 2 weken geplaatst op een productpagina in onze webwinkel. Dit gebeurt ongeacht of het klantverhaal positief, neutraal of negatief is. In onze digitale zelfzorgproducten is ervoor gekozen om een fictieve foto bij het klantverhaal te plaatsen om de privacy van de klant te respecteren. Tot slot gebruiken wij de feedback van de klantverhalen om onze producten en diensten te optimaliseren.

  • thuiswinkelwaarborg
  • Federatie
  • VSG
  • Keurmerk fysiotherapie
  • NOC NSF
  • SCAS gecertificeerd
  • CTO Papendal
  • High Performance Partner
  • de Fysiotherapeut